رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های جامعه هستند و بازنشستگی آغاز فرهیختگی، بالندگی، تکامل انسان و آغاز بهره‌وری از تجارب سودمند است.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۱۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده به مناسبت فرارسیدن 24 مهرماه سالروز تأسیس نهاد مقدس عقیدتی سیاسی به فرمان امام «ره»، در دیدار با جمعی از پیش‌کسوتان و بازنشستگان این یگان دیدار و ضمن تقدیر از تلاش این بزرگواران در سال‌های پرافتخار خدمت، اظهار کرد: بازنشستگان بزرگ‌ترین نیروی انسانی و باارزش‌ترین دارایی و سرمایه هر سازمان بشمار می‌روند.

 وی افزود: بازنشستگان در کمال صداقت و رستگاری، بالغ بر سی‌سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند، اینک در اذهان عمومی جامعه باقی‌مانده است.

 وی اذعان داشت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده کل ارتش طی سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت معیشت پیش‌کسوتان و بازنشستگان صورت‌گرفته که امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به این قشر ارائه کنیم.

 عدیده با اشاره به اینکه تکریم بازنشستگان باید به یک فرهنگ عمومی و وظیفه ملی تبدیل شود، بیان کرد: بازنشستگان در کمال صداقت و سخت‌کوشی، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر مقدس خدمت به کشور گذرانده و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای بازنشستگان این یگان خاطرنشان کرد: پیشرفت روزافزون ما مرهون تلاش‌های جهادگونه پیش‌کسوتان و بازنشستگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار